Yhdistys

Seuramme on perustettu 1945 ja on siitä lähtien toiminut paikkakunnan urheilun eteen. Seuramme virallinen nimi on Voimistelu- ja Urheiluseura Klaukkalan Kiri Ry.

Seura on perustettu edistämään urheilua eri muodoissa paikkakuntamme alueella ja pitämään sitä yllä antamalla urheilullisia virikkeitä ja elämyksiä paikkakuntamme asukkaille, ja muille liikuntaa harrastaville. Seuran lajeissa urheillaan sekä harrastus- pohjalta että kilpaillaan piirisarjatasolla. Seuran toiminta perustuu useamman lajin piiriin. Uusia lajeja voidaan tarvittaessa liittää seuran toimintaan mukaan. Jäseniä seurassa on tällä hetkellä n 250.

Liittyminen

Seuran toiminnassa mukana olevista lajeista ja seuran toiminnasta kiinnostuneet, voitte ottaa yhteyttä joko lajikohtaisiin yhteyshenkilöihin tai seuran johtokuntaan sähköpostin avulla. Ja jos olet uusi seuran toiminnasta tai jostain lajista kiinnostunut harrastaja, niin ilmoittautua voi aina joko ottamalla lajista vastaavaan yhteyttä tai menemällä mukaan harjoituksiin, ilmoittautumalla paikan päällä.

Kullekin lajille on oma kausimaksunsa, joka sisältää myös seuran jäsenmaksun. Seuran jäsenmaksut ovat seuraavat: alle 15 vuotta 10€ ja yli 15 vuotta 15€ per vuosi. Lisäksi jäsenien on huomioitavaa että seuralla ei ole tällä hetkellä harrastajille otettuna erillisiä vakuutuksia.

Jäsenerekisteri, tiedotus ja laskutus

Seura käyttää jäsenrekisterinä ja toiminnanohjausjärjestelmänään MyClubia: https://klaki.myclub.fi/

Mihin tahansa muuhun toimintaamme liittyvään kysymys: info@klaki.fi

Seuran johto

Seuraa johtaa hallitus, jonka kokoonpano 15.3.2023 on seuraava

• Matti Mäenpää, puheenjohtaja (koko seuralle ja sulkapallojaokselle) -- Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
  • Antti Sohlman, varapuheenjohtaja (sulkapallo)
  • Kari Kuusela (salibandy)
  • Laura Sohlman (sulkapallo)
  • Reetta Montonen (sulkapallo)